Wednesday, March 11, 2009

Håndarbeidsdilla...

I dag tidlig var jeg en tur i byen for å ta mine månedtlige blodprøver, og dama traff på første forsøk for en gangs skyld... :) Ikke like fasinerende de gangene de trenger to damer og seks stikk før de finner blodet mitt...Hahaha ;-D

Etter en kjapp tur innom Storkaia for å kjøpe deilig blandaball til middag osv, tok jeg første og beste buss hjem til Nordlandet. Der venta en fin og ryddig leilighet på meg, og jeg hadde plutselig ingen fornuftige ting jeg MÅTTE gjøre... Og hva gjør man da?? Jo, man setter seg i godstolen, setter på tv'n og inntar heklestilling... Har masse håndarbeid som jeg ikke verken har hatt tid eller ork til på ei stund, så nå var det kjekt å kunne leke litt med garn igjen... :) Holder på med et ullsjal nå, med garn fra Nille. Veldig enkelt, men stooort og varmt:) Undrer meg over hvem som blir den heldige mottaker...

Blandaballen var forøvrig fantastisk god i dag, og jeg tror min kjære var en smule fornøyd med middagsplanen min :)

Nå er det snart sengetid for små barn, og i morra skal jeg bare kose meg hjemme. Og kanskje blir det bakt ett eller annet?? Hmm... Spennende ;) Får jo besøk både fredag og lørdag, så da har jeg en god unnskyldning til å teste noen oppskrifter... Hehe ;)




2 comments:

Kristine said...

Så nydelig det blir, Lisbeth! Skulle ønske jeg hadde dine håndarbeidsevner! jeg manner meg opp til å hekle et teppe til gyngestolen, og et sjal til meg selv, men når man må lære seg å hekle fra bunnen av, kan det ta litt tid;) ha en strålende torsdag! Masse glad i deg! KLEM

Elizabeth said...

Takk, søte du! Koselig å holde på med litt sånne ting :) Hekling lærte jeg i løpet av en kveld, men lærer selvfølgelig stadig noe nytt... :)
Masse glad i deg også, snuppa! Klem :)