Tuesday, October 07, 2008

Imagine me

Wooooow!!!

2 comments:

Rebekka said...

Hei!
Du vet ikke hvem jeg er, men tenkte jeg ville si at jeg synes du har noen sterke og fine historier og sangero gsånt i bloggen din.
Jeg heter Rebekka og er ei kristen jente fra oslo-området, 17 år.
Fant bloggen din fordi jeg søkte på teksten til båten og båra.

ville egentligbare si at du har mange sterke tekster og ja.. generelt fine ting i bloggen din...
Det får meg til å tenke på alt det Gud gjør og kan gjøre...
Jeg liker å tenke, og særlig på sånt, jeg blir så glad av det=)

Beklager hvis du ikke liker at en fremmed leser bloggen din... men ja... ville bare si det... =)

Hilsen Rebekka

Elizabeth said...

Hei Rebekka!

Så koselig at du liker bloggen min! :) Er glad for alle som leser jeg, og håper folk får noe ut av å lese her.

Hilsen Elizabeth :)